Yeni şeyler öğrenme yönünde duyduğumuz merak, bilgi edinebilmek için zorlayıcı olmayı, soru sormayı, bilgi toplamayı ve potansiyel fırsatları belirlemek için çevreyi izlememizi içerir.
Müşteri ihtiyaçlarını hızlı cevaplarız
Şikâyetleri dinler, çözüm üretiriz
Güven oluşturur, uzun vadeli ilişkiler kurarız
Sorunlar karşısında müşterinin yanında oluruz
Süreçlerimizi analiz eder, iyileştirmeler yaparız
İletişimimiz açık ve nettir
Ortak kararları destekleriz
Ekibimizle bilgi paylaşır, işbirliği içinde oluruz
Ekibimizle empati kurar, gerektiğinde yardım ederiz
Farklılıklara esneklik gösterir, uzlaşırız
Farklı görüşleri de cesaretlendirir ve destekleriz
Başarmak için çok çalışırız
Engeller karşısında pes etmeyiz
Zor hedefler için yeni yöntemler buluruz
Zamanı ve kaynakları doğru kullanırız
Sorunlara değil çözüme odaklanırız
Sonuca ulaşmak için teknolojiyi kullanırız
Plus Service İnsan Kaynakları Çalışan İlişkileri birimimiz tarafından, çalışan motivasyonu ve iç iletişimi güçlendirmek amacıyla çeşitli sosyal ve kültürel aktiviteler organize edilir.
“Plus Service” markası adı altında hizmet veren birimimiz; çalışanlarımızın ilgi alanlarına yönelik etkinliklere katılarak keyifli vakit geçirmelerini, yetkinliklerini arttırmalarını, diğer çalışanlarla tanışarak yeni arkadaşlar edinmesini sağlıyor.